Summa sidvisningar

onsdag 20 januari 2016

Tjo blogg jävel

Ja då vet vi att ja inte kan hålla något jag försökt lova haha.
Men ja lovar att jag ska försöka titta in lite oftare hehe.
Idag la jag en ny order på inet en grej till mig och en grej till hela familjen men självklart mest till mig! Ni får se det när de kommer! O förra veckan så börja jag jobba på jula centrallager i Skara och köra truck o plocka upp en massa lådor var där i sommar och trivdes bra så var ganska skönt o få komma dit igen dock är fredagar grymt tråkiga då vi slutar 15.45 så blir en extremt lång dag då! Urk.
Men får iallafall ob tilllägg och ska försöka få ett tillägg till! Jag hoppas på det bästa för vill försöka att få in så mycket pengar som möjligt.
Då det är bara jag som drar in pengarna så man kan leva :) .
Älskar min underbara sötnos då hon pluggar jätte bra för att nå sitt mål att bli öh undersköterska tror ja det var blandar alltid ihop det 😯 fy för mig.
Jobbat där en vecka idag dock så var jag ledig idag för att gå på begravning  R.I.P saknaden är grymt stor!
Jaja men nu måste jag sova ska upp tidigt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar