Summa sidvisningar

fredag 1 januari 2016

2016 hoppas på ett bra år!

Tjo som rubriken lyder så ska detta året 2016 bli ett bättre och grymmare år (troligen) även nergångar som inte varar så länge!
förra  året var ju som det var seg på denna sidan, även inte sugen på att fota så mycket jag gjort förr!
:(  men hoppas att det bättre detta året iallafall ska försöka att fota mer,
träna mer dock  har inte min jävla fucking förkylning släppt men har tränat lite förra året med den så kommer la att få göra det i början på detta året med :/
iallafall ska se om jag kan prata med våran hyresvärd om en cykel som har stått här sen vi flytta in och vi har bott här i ca 3 år nu snart 4 och ingen har rört den under tiden då det är punka på den och rostig kedja men om jag får ta den så får jag fixa däcken,kedjan, m.m men sen ska jag börja cykla långdistans igen har gjort det när jag var mindre och hoppas att jag kan göra det igen ;)
äta mindre skräp mat m.m!
ja vad ska man skriva mer nu då? sjuk bra fråga iallafall. ligger i vikt i nuläget på 81 kg är la hyfsat nöjd med det men vill gå ner till 75 kg typ!

men allt för idag iallafall. får hoppas att vi hörs imon iallafall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar