Summa sidvisningar

lördag 15 augusti 2015

Vilken dag

Tjo vilken dag det har varit! Börja med att jag tänkte åka ut en sväng med flakmoped och fota lite och se om ja kunde hitta något övergivet hus eller något typ! 😆  fixa alla grejerna gick till garaget och fixa moppen,
Börja att åka mot en by / stad eller va fan man ska säga, 
O där börjar skiten att dö typ men bara på fullgas så stanna o se om ja kunde hitta felet gjorde inte det snapchata  med lillebror  och han skulle komma med verktyg så jag fick bort tändstiftet men efter en stund gick den bra igen så börja åka kom la en bit och den börja krånglar igen o då kom lillebror  så jag bestämde att jag skulle vända o dra till garaget  och hitta felet! Gjorde det med efter ja lossa på förgasaren o rengjorde den från smuts,  gick iallafall  bra efter ja prova men får se nästa gång ja ska ut igen med den!

Ps har fixat med datorn med o tagit bort allt damm. Min älskade dotter hjälpte till ☺😆😊

Och min vikt för ett tag sen är på hela
84.3 just nu och ska väga mig idag igen o se om ja har gått ner något mer! Mitt mål är ju 64 kg har ha för mig att jag satte ☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar