Summa sidvisningar

tisdag 4 augusti 2015

Dagen trökigt inlägg

Tja på er alla!😃 läget bra med er?
Sjukt skönt väder idag iallafall!
Tog moppen upp till jobbet ! Väl där fick ja veta att jag skulle ut till ett annat jobb så var bara o gå till moppe  igen och köra till det andra stället 😉 dock stanna jag till o köpte mat till mig o en dricka till polarn!
Kan iallafall säga att de va ganska gött att köra iallafall och sen när vi hade slutat så skulle jag dra till mitt gym o säga upp det.
Men hade glömt papperna så jag åkte hem innan o hämta dom! Så nu är ja gym lös och ska fixa nytt gym på torsdag om jag får papperna som dom lova att maila mig men har inte fått några än 😠 hoppas dom kommer imon,
skrev på deras fb sida iallafall!
Men va så gött väder så åkte i jobb byxorna och mitt nya linne 😆 fläkta stört skönt testa action camera med o den funka nu, sjukt skumt formatera om minneskortet med så.
Ska se om ja kan få ihop en video med.
Sen har jag gjort en utmaning med! Eller inte riktigt än men ska göra den snart tror jag väntar bara på mer like  på fb och mer hjärtan på instagram 😆😁

Mitt instagram konto är Mr.yoshi87 följ mig där lägger nästan ut något roligt dagligen 😃😞

PS vet ej vikten ny då jag ej vägt mig men ska göra de i slutet av veckan 😆 blir spännande att se om man gått ner eller upp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar