Summa sidvisningar

onsdag 9 september 2015

Never give up

Oki har sakt detta förut!

Och det har gått sådär på den fronten  med att träna ! Men nu har jag börjat på nytt gym tsm med älsklingen.
Även 2 av mina kompisar har börjat där med! Dom har redan varit där och tränat. jag och tjejen och våran dotter var där på invigningen  och var super fint där!
Men iallafall  har gått med en 30 dagars utmaning man ska göra plankan och jag har faktiskt klarat 5 av 30 är ganska stolt över mig själv,
Har faktiskt gjort en annan utmaning med att göra 29 st armhävningar  dock fick jag så ont i handleden tänkte göra den några dar med men på grund av handleden så väntar jag med den tills jag har fixat  en grej till det så jag inte sabbar handleden.
Har även börjat töja örat 😥
Ja vad mer ska ja skriva 😞 ?

Nu väger jag 86,2 kg gått upp lite igen 😢  har inte vägt mig idag skulle gjort men orkar inte! Uppdater  imon det rätta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar