Summa sidvisningar

måndag 20 juli 2015

Uppdatering

Hej de var grymt länge sen ja skrev  här! Börjar nästan att skämmas lite!
Men men har inte gått så bra med träningen  m.m då gymmet ja gick på gick i konkurs så blev flyttad till ett annat gym som ligger en jävla bit ifrån mig så har inte varit där en ändå gång!
Men ska försöka  dra upp dit i veckan och säga upp de då ja ska börja på ett annat gym o så ja kan träna gratis på ett tag genom mitt gamla typ! Jaja det är inväcklat iallafall! Men på det nya  gymmet så ska ja gå med min tjej!
Så nu har vi köpt piller som man ska ta morgon o kväll man går ner i vikt lättare  😆 hoppningsvis funkar dom! Men de märker man.
Nuvarande vikt är på 86.6 kg 😣 men jobbar som truck förare nu så hoppar av o på en truck hela dagarna så förbränner ganska mycket där så de är bra det och så har ja börjat att göra knä böj varannan dag så kör 3 x 10 känns i benen kan  ja lova! ..
Och så har jag fått mitt batterigrepp som ja har längtat efter i ett par månader  nu! Helgen är de crusing blir nice de!  Blir att använda det då!

Men de ä la vs ja har o skriva om nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar